Hoofdinhoud

Ondersteuning bij het optimaal en professioneel verzorgen van jouw aangifte inkomstenbelasting.

Hoe werkt het?

Niemand treft graag een blauwe enveloppe in de brievenbus aan. Toch moeten de meeste Nederlanders jaarlijks aangifte doen. Heb je er zelf geen zin in, of geen verstand van, of heb je een ingewikkeld jaar vanwege de aankoop van een huis of een erfenis? Wij helpen je graag bij het optimaal en professioneel invullen van jouw belastingaangifte. Aan de hand van een checklist kun je alle stukken verzamelen en naar keuze met ons delen via een online loket, per mail of per post. Ben je niet zo digitaal en lever je de stukken liever persoonlijk bij ons op kantoor in, dan ben je natuurlijk van harte welkom. Op volgorde van binnenkomst pakken wij de aangiftes op. Lukt het niet om alles op tijd aan te leveren, dan nemen wij je in de uitstelregeling mee.    

 

Hoe start ik?

Goed om te weten: voor de belastingaangifte is geen uitgebreide kennismaking nodig. Je kunt gewoon contact opnemen met Lisette door te bellen naar 073 - 644 12 39 of per e-mail via info@hanenbergabc.nl. Je ontvangt dan van ons een mail met daarin de te volgen procedure, de kosten en de checklist. 

Meer weten?
Neem contact op met Lisette.

Contact opnemen