Hoofdinhoud

We zijn jouw aanspreekpunt voor verzuimverzekeringen.

Hoe werkt het?

Als werkgever wil je jouw onderneming financieel onder controle houden. Ook als je verzuim hebt. Ziek personeel kan voor veel extra kosten zorgen. Tegelijkertijd wil je goed werkgeverschap tonen en natuurlijk aan alle wettelijke verplichtingen voldoen.

 

Bij Hanenberg ABC nemen we eerst de tijd om je in begrijpelijke taal uitleg te geven over zaken als loondoorbetaling bij ziekte, sociale zekerheid en inkomensterugval van een werknemer die arbeidsongeschikt uit dienst gaat. Pas daarna adviseren we je bij het samenstellen van het juiste personeelspakket rekening houdend met jouw sector en verzuim uit het verleden. Dat helpt je bij het kiezen van de beste verzuimverzekering, aanvullende WIA-dekkingen en arbodienstverlening. 

 

Daarnaast kunnen we voor de kleinere en nieuwe werkgevers een sparring partner zijn. Denk aan de afspraken die er in een arbeidsovereenkomst moeten staan, secundaire arbeidsvoorwaarden, een CAO en dreigende arbeidsconflicten. Wij zijn geen juristen, maar willen onze ervaring en kennis wel graag met je delen. Bovendien kun je ook voor de loonadministratie bij ons terecht. Zo sta je er als werkgever niet alleen voor. 

Hoe start ik?

Plan een kennismakingsgesprek met Vianney of Cynthia door te bellen naar 073 - 644 12 39 of per e-mail via info@hanenbergabc.nl. Daarmee krijg je een eerste indruk van de mogelijkheden. 

Meer weten?
Neem contact op met Vianney of Cynthia

Contact opnemen